Nasze wsparcie w zakresie rozliczania projektu obejmuje:
sporządzanie harmonogramów płatności,
sporządzanie wniosków o płatność – sprawozdawczych, wniosków o zaliczkę, wniosków rozliczających zaliczkę, wniosków refundacyjnych na podstawie przekazanych dokumentów finansowych, w szczególności; faktur, dowodów zapłaty, umów z wykonawcami/dostawcami,
protokołów odbioru, ewidencji księgowej, list płac
obsługę bazy personelu
obsługę korespondencji bieżącej dotyczącej projektu
przeprowadzenie procedur zakupowych w ramach projektu zgodnie z Wytycznymi kwalifikowalności
opracowanie wzorów zapytań ofertowych
opracowanie we współpracy z Beneficjentem Opisu Przedmiotu
zamówienia oraz kryteriów wyboru wykonawców
ocenę otrzymanych ofert pod kątem warunków zawartych w zapytaniu
opracowanie protokołu z wyboru oferty
opracowanie we współpracy z Beneficjentem pism i dokumentów dotyczących ewentualnych zmian w Projekcie
ocenę kwalifikowalności wydatków
bieżące kontakty z Opiekunami Projektu w zakresie realizacji
udział w kontrolach Projektu prowadzonych przez instytucję finansującą i inne podmioty uprawnione (w okresie realizacji projektu)
przygotowanie wzorów opisów dokumentów księgowych zgodnych z wytycznymi instytucji finansującej
dokonywanie wszelkich poprawek, uzupełnień dokumentacji wskazanych przez właściwą instytucję w toku procesu realizacji Projektu
sporządzanie raportów z przebiegu realizacji Projektów wymaganych przez właściwą instytucję
współpracę z księgowością Beneficjenta w zakresie realizacji Projektu
nadzór nad harmonogramem realizacji Projektu
bieżące kontakty z Beneficjentem w zakresie realizacji Projektu